Tytuł książki:
Teorie komunikacji i mediów cz. 3
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atut |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 426 s. |
Wymiar: | 155x225 mm |
EAN: | 9788374326520 |
ISBN: | 978-83-7432-652-0 |
Data: | 2010-12-14 |
Cena wydawcy: 45.15 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi. Kolejna część zamieszczonych w tomie tekstów stanowi opis badanych zjawisk z zakresu procesów komunikacyjnych i funkcjonowania mediów.
Książka "Teorie komunikacji i mediów cz. 3" - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 426 stron i została wydana w 2010 r.