pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teorie komunikacji i mediów 5

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 155x225 mm
EAN: 9788374328715
ISBN: 978-83-7432-871-5
Data: 2013-01-23
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń. Kazimierz Wolny-Zmorzyński

Książka "Teorie komunikacji i mediów 5" - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2012 r.