Tytuł książki:
Teorie komunikacji i mediów 5
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atut |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 155x225 mm |
EAN: | 9788374328715 |
ISBN: | 978-83-7432-871-5 |
Data: | 2013-01-23 |
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń. Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Książka "Teorie komunikacji i mediów 5" - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2012 r.