pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teoria zakupów

Autor książki:

Daniel Miller

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788323331889
ISBN: 978-83-233-3188-9
Data: 2011-11-07
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne.
Nigel Thrift, University of Bristol
Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności – na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dó niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.
Daniel Miller jest profesorem antropologii w University College w Londynie.

Książka "Teoria zakupów" - Daniel Miller - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2011 r.