Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788379723201 |
ISBN: | 978-83-7972-320-1 |
Data: | 2020-02-10 |
Opis książki:
Praca wypełnia poważną lukę w polskiej literaturze przedmiotu krytycznego, naukowego, pojęciowego namysłu nad relacjami między teorią pedagogiki a konstruktywizmem poznawczym, a zwłaszcza jego dydaktycznymi aplikacjami. Pracę wyróżnia erudycja, spójna i trafna analiza możliwych dydaktycznych zastosowań perspektywy konstruktywistycznej. Analizie tej towarzyszy celna i wnikliwa metateoretyczna refleksja nad możliwościami implementowania tej perspektywy w przykładowych dziedzinach kształcenia, jak choćby myślenia krytycznego. Jest to praca jednocześnie potrzebna i cenna zarówno jako krytyczna refleksja, jak i źródło wiedzy o dydaktycznych aspektach perspektywy konstruktywistycznej.
Z recenzji dr. hab. Adama Skibińskiego
Książka "Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej" - Jacek Moroz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2019 r.