pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teoria środków celów w segmentacji rynku

Autor książki:

Eugeniusz Kąciak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 267 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788326414367
ISBN: 978-83-2641-436-7
Data: 2011-05-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...) Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.
Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".
Prof. dr hab. Alicja Kusińska

Książka "Teoria środków celów w segmentacji rynku" - Eugeniusz Kąciak - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 267 stron i została wydana w 2011 r.