Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 424 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301153953 |
ISBN: | 978-83-0115-395-3 |
Data: | 2014-03-18 |
81.02
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Doskonała w literaturze przedmiotu synteza wiedzy na temat mechanizmów prowokacji odnosząca się nie tylko do praktyki politycznej, ale również do sfery życia codziennego, także intymnego i prywatnego, życia gospodarczego, artystycznego i naukowego. Wyraźnie ukazuje podobieństwo i pokrewieństwo sposobów oddziaływania na innych w tych z pozoru tak różnych i odrębnych dziedzinach. Obrana formuła przewodnika metodycznego pozwala na zespolenie funkcji i walorów podręcznika teoretycznego orazpodręcznego katalogu" czyporadnika" (choć oczywiście autor przestrzega przed nadużywaniem metod prowokacyjnych w działalności politycznej i nie tylko).Książka przeznaczona dla politologów, dziennikarzy i polityków, ale również specjalistów w dziedzinie marketingu, menedżerów oraz twórców kultury artystycznej.
Książka "Teoria prowokacji" - Mirosław Karwat - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 424 stron i została wydana w 2014 r. Cena 81.02 zł. Zapraszamy na zakupy!