Teoria komunikowania publicznego i politycznego
Bogusława Dobek-Ostrowska, Robert Wiszniowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
EAN: | 9788372779632 |
ISBN: | 978-83-7277-963-2 |
Data: | 2022-06-22 |
Opis książki:
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych. Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje sie zagadnieniami komunikologii.
Książka "Teoria komunikowania publicznego i politycznego" - Bogusława Dobek-Ostrowska, Robert Wiszniowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2007 r. Cena 66.73 zł. Zapraszamy na zakupy!