pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Teoria komunikowania masowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 576 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830115153902
ISBN: 978-83-0115-153-9
Data: 2008-11-18
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: * strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; * organizacji i kulturze mediów; * treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; * widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; * społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.

Książka "Teoria komunikowania masowego" - Denis McQuail - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 576 stron i została wydana w 2008 r.