Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 576 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 978830115153902 |
ISBN: | 978-83-0115-153-9 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: * strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; * organizacji i kulturze mediów; * treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; * widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; * społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Książka "Teoria komunikowania masowego" - Denis McQuail - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 576 stron i została wydana w 2008 r.