Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 698 s. |
Wymiar: | 210x148 mm |
EAN: | 9788366269606 |
ISBN: | 978-83-6626-960-6 |
Data: | 2021-04-19 |
Opis książki:
W tej książce projektowanie rozumiane jest jako proces rozwiązywania problemów na drodze ich diagnozy i następnie dostarczania rozwiązań prostych w użyciu przez końcowego użytkownika w dowolnej roli społecznej M. Wszołek.
W niniejszej publikacji przeplatają się aspekty teoretyczne, jak również praktyczne zastosowania projektowania komunikacji ().Takie ujęcie communication designu wynika z tego, że dyscyplina jest stosunkowo nowa, dynamiczna i nieprecyzyjna w zakresie obowiązywania. Dotychczas doczekaliśmy się dwóch wiodących pozycji na ten temat, które w możliwie ogólny sposób oddają charakter projektowania komunikacji (). Chciałbym kontynuować rozpoczętą przez Michaela Fleischera w 2010 roku dyskusję nad zakresem obowiązywania projektowania komunikacji i statusem tego zagadnienia w ramach teorii komunikacji. Mam nadzieję, że nieco inne ujęcie niektórych aspektów communication designu szczególnie w strukturze programów czy subsystemów communication designu zaowocuje dalszą dyskusją i rozwojem tej doktryny projektowania.
Fragment Wstępu
Książka "Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)" - Mariusz Wszołek - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 698 stron i została wydana w 2021 r.