pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)

Autor książki:

Mariusz Wszołek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 698 s.
Wymiar: 210x148 mm
EAN: 9788366269606
ISBN: 978-83-6626-960-6
Data: 2021-04-19
Cena wydawcy: 28.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W tej książce projektowanie rozumiane jest jako proces rozwiązywania problemów na drodze ich diagnozy i następnie dostarczania rozwiązań prostych w użyciu przez końcowego użytkownika w dowolnej roli społecznej M. Wszołek.

W niniejszej publikacji przeplatają się aspekty teoretyczne, jak również praktyczne zastosowania projektowania komunikacji ().Takie ujęcie communication designu wynika z tego, że dyscyplina jest stosunkowo nowa, dynamiczna i nieprecyzyjna w zakresie obowiązywania. Dotychczas doczekaliśmy się dwóch wiodących pozycji na ten temat, które w możliwie ogólny sposób oddają charakter projektowania komunikacji (). Chciałbym kontynuować rozpoczętą przez Michaela Fleischera w 2010 roku dyskusję nad zakresem obowiązywania projektowania komunikacji i statusem tego zagadnienia w ramach teorii komunikacji. Mam nadzieję, że nieco inne ujęcie niektórych aspektów communication designu szczególnie w strukturze programów czy subsystemów communication designu zaowocuje dalszą dyskusją i rozwojem tej doktryny projektowania.
Fragment Wstępu

Książka "Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)" - Mariusz Wszołek - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 698 stron i została wydana w 2021 r.