Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa
Igor Borkowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9788322935095 |
ISBN: | 978-83-2293-509-5 |
Data: | 2016-04-28 |
Opis książki:
Medioznawstwo w jego teoretycznym i praktycznym ujęciu badawczym zasługuje na szczególną uwagę. Zebrane w nowym tomie prac wrocławskiego środowiska badaczy mediów i komunikacji teksty odnoszą się zarówno do zagadnień teoretycznych, jak i praktyki badań i refleksji nad mediami. Autorzy zajmują się w prezentowanych tekstach problematyką mediów krajowych, systemami medialnymi krajów europejskich, dzielą się wynikami autorskich badań zagadnień komunikacji profesjonalnej (dziennikarskiej, reklamowej, wizerunkowej, public relations i marketingu politycznego). W tomie zamieszono zarówno teksty uznanych badaczy, jak i utalentowanych debiutantów. Można także śledzić przemiany i wzbogacającą się refleksję dotyczącą bogatej i różnorodnej tematyki, która interesuje wrocławskie (i nie tylko) środowisko badaczy komunikacji, mediów, wizerunku i dziennikarstwa.
Książka "Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa" - Igor Borkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2015 r. Cena 26.59 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.