pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa

Autor książki:

Igor Borkowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788322935095
ISBN: 978-83-2293-509-5
Data: 2016-04-28
26.59 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Medioznawstwo w jego teoretycznym i praktycznym ujęciu badawczym zasługuje na szczególną uwagę. Zebrane w nowym tomie prac wrocławskiego środowiska badaczy mediów i komunikacji teksty odnoszą się zarówno do zagadnień teoretycznych, jak i praktyki badań i refleksji nad mediami. Autorzy zajmują się w prezentowanych tekstach problematyką mediów krajowych, systemami medialnymi krajów europejskich, dzielą się wynikami autorskich badań zagadnień komunikacji profesjonalnej (dziennikarskiej, reklamowej, wizerunkowej, public relations i marketingu politycznego). W tomie zamieszono zarówno teksty uznanych badaczy, jak i utalentowanych debiutantów. Można także śledzić przemiany i wzbogacającą się refleksję dotyczącą bogatej i różnorodnej tematyki, która interesuje wrocławskie (i nie tylko) środowisko badaczy komunikacji, mediów, wizerunku i dziennikarstwa.

Książka "Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa" - Igor Borkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2015 r. Cena 26.59 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.