Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Małgorzata Kuśpit
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788322731765 |
ISBN: | 978-83-2273-176-5 |
Data: | 2010-12-17 |
Opis książki:
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.
Książka "Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej" - Małgorzata Kuśpit - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2010 r. Cena 9.01 zł. Zapraszamy na zakupy!