Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Małgorzata Adamik-Szysiak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788377841631 |
ISBN: | 978-83-7784-163-1 |
Data: | 2012-07-25 |
Opis książki:
Dobrze że pojawiła się publikacja poświęcona telewizyjnej reklamie politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej zwłaszcza że na polskim rynku naukowym nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniająca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych obejmująca zarówno kwestie merytoryczne retorykę jak i wizualizację przekazu.
Książka "Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010" - Małgorzata Adamik-Szysiak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2012 r. Cena 34.23 zł. Zapraszamy na zakupy!