pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Telewizja interaktywna a prawo autorskie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 211 s.
Wymiar: 145x206 mm
EAN: 9788375260717
ISBN: 9783752607
Data: 2009-10-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

Telewizja interaktywna stanowi obecnie jedno z najważniejszych wyzwań, także dla prawa autorskiego. Prezentowana książka jest pierwszą w Polsce monografią dotyczącątej tematyki. Rozważania prowadzone są z perspektywy nie tylko prawa krajowego, ale także międzynarodowego oraz prawa Unii Europejskiej.

Książka "Telewizja interaktywna a prawo autorskie" - Janusz Barta, Ryszard Markiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 211 stron i została wydana w 2007 r.