Tytuł książki:
Telewizja interaktywna a prawo autorskie
Autor książki:
Janusz Barta, Ryszard Markiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 211 s. |
Wymiar: | 145x206 mm |
EAN: | 9788375260717 |
ISBN: | 9783752607 |
Data: | 2009-10-02 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Telewizja interaktywna stanowi obecnie jedno z najważniejszych wyzwań, także dla prawa autorskiego. Prezentowana książka jest pierwszą w Polsce monografią dotyczącątej tematyki. Rozważania prowadzone są z perspektywy nie tylko prawa krajowego, ale także międzynarodowego oraz prawa Unii Europejskiej.
Książka "Telewizja interaktywna a prawo autorskie" - Janusz Barta, Ryszard Markiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 211 stron i została wydana w 2007 r.