pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich.. Wizerunek-Relacje-Komunikacja

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 142 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788381985826
ISBN: 978-83-8198-582-6
Data: 2020-06-10
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.

Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.

Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.

(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.

Dr. hab. Adam Pawlicz
Uniwersytet Szczeciński
Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Książka "Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich.. Wizerunek-Relacje-Komunikacja" - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 142 stron i została wydana w 2020 r.