Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376410005 |
ISBN: | 978-83-7641-000-5 |
Data: | 2009-03-04 |
Cena wydawcy: 43.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na postawy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.
Książka "Techniki perswazyjne" - Michał Gajlewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2009 r.