pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Targi w gospodarce rynkowej

Autor książki:

Andrzej Szromnik

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: edu-Libri
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 165 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363804534
ISBN: 978-83-6380-453-4
Data: 2015-03-06
41.56 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach.

Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.

Książka składa się z dwóch części.

Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej.

Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych.

Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.

Książka "Targi w gospodarce rynkowej" - Andrzej Szromnik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri. Książka posiada 165 stron i została wydana w 2015 r. Cena 41.56 zł. Zapraszamy na zakupy!