Tytuł książki:
Tabloidyzacja języka i kultury
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788322931967 |
ISBN: | 978-83-2293-196-7 |
ISSN: | 20835345 |
Data: | 2011-07-29 |
Cena wydawcy: 26.25 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii Oblicza Komunikacji wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstwa badaczy reprezentujących różne dyscypliny składają się na definicję, szerokie omówienie oraz ocenę zjawiska tabloidyzacji. Przedmiotem zainteresowania jest nie tylko tabloidyzacja mediów, ale także tabloidyzacja kultury i tabloidyzacja w komunikacji społecznej.
Książka "Tabloidyzacja języka i kultury" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2010 r.