pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 172x244 mm
EAN: 978830114826302
ISBN: 978-83-0114-826-3
Data: 2008-11-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Google zarówno jako spotka, jak i filozofia, zmieniło Internet i caly kosmos wiedzy. John Battelle nie tylko napisał błyskotliwą książkę biznesową, ale na kanwie niesamowitej sagi o Google zbadal fenomen wyszukiwania. Książkę powinni przeczytać wszyscy użytkownicy wyszukiwarek.
Walter Isaacson, dyrektor generalny Aspen Institute, były redaktor Time oraz byty dyrektor generalny CNN

Książka "Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję" - John Battelle - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2007 r.