podręcznik:
Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję
autor:
John Battelle
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 172x244 mm |
EAN: | 978830114826302 |
ISBN: | 978-83-0114-826-3 |
Data: | 2008-11-25 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Google zarówno jako spotka, jak i filozofia, zmieniło Internet i caly kosmos wiedzy. John Battelle nie tylko napisał błyskotliwą książkę biznesową, ale na kanwie niesamowitej sagi o Google zbadal fenomen wyszukiwania. Książkę powinni przeczytać wszyscy użytkownicy wyszukiwarek.
Walter Isaacson, dyrektor generalny Aspen Institute, były redaktor Time oraz byty dyrektor generalny CNN
Książka "Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję" - John Battelle - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2007 r.