pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sztuka wywierania wpływu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 344 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788375266641
ISBN: 978-83-7526-664-1
Data: 2009-04-06
pozycja niedostępna

Opis książki:

Wywieranie wpływu na ludzkie zachowanie jest jednym z największych wyzwań stojących przed liderami.
Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem dużego przedsiębiorstwa, rodzicem, czy po prostu zamierzasz coś zmienić w swoim otoczeniu, powinieneś poznać tajniki sztuki wywierania wpływu na ludzi. Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Uczymy się przystosowywać do sytuacji zamiast poszukiwać nowych rozwiązań i odważnie wdrażać je w życie. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Dowiadujemy się, że zwykli ludzie mogą dokonywać niezwykłych rzeczy i rozwiązywać problemy, którymi inni nie mieliby odwagi się zająć. Odkrywamy, dlaczego jedni menedżerowie potrafią doprowadzić do znacznej poprawy wydajności, a inni nie osiągają tego celu.
Opisane w książce przykłady rozwiązań stosowanych przez wybitnych mistrzów oddziaływania pozwalają: określić kluczowe zachowania, stanowiące podstawę szybkich i gruntownych zmian, zastosować strategie zmiany sposobu myślenia i działania, korzystać z sześciu źródeł oddziaływania, by zmiana stała się nieunikniona.

Książka "Sztuka wywierania wpływu" - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2009 r.