Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 178 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788375266481 |
ISBN: | 978-83-7526-648-1 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Nie trzeba nikogo przekonywać, jak ważne jest twórcze myślenie. Umiejętność generowania nowych pomysłów daje przewagę w życiu zawodowym i osobistym.
Książka przedstawia nowatorską koncepcję kreatywnego myślenia i ma za zadanie doprowadzić czytelników do osiągnięcia pełni twórczych możliwości.
Zawiera cenne, praktyczne wskazówki, jak rozwijać umiejętność kreatywnego myślenia. Przywołując przykłady przedsiębiorców, pisarzy, naukowców i wybitnych artystów, autor w poszczególnych rozdziałach omawia najważniejsze aspekty kreatywności.
Ta inspirująca i ciekawie napisana książka pomoże czytelnikom: zrozumieć prawa rządzące kreatywnością, pokonać bariery i blokady uniemożliwiające generowanie nowych pomysłów, wyostrzyć zmysł analityczny, nauczyć się rozwijać nowe pomysły, a także krytycznie do nich podchodzić, słuchać, patrzeć i czytać w twórczy sposób, zorganizować sobie czas na myślenie, stać się bardziej pewnym siebie jako osoba kreatywna, myśleć twórczo o swoim życiu.
Książka "Sztuka twórczego myślenia" - John Adair - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 178 stron i została wydana w 2008 r.