Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 140x218 mm |
EAN: | 9788361732402 |
ISBN: | 978-83-6173-240-2 |
Data: | 2009-06-24 |
Opis książki:
Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi ilojalności klienta. Jedyny sposób na pozostanie wbiznesie to posiadanie klientów - i Jack Mitchell wie jak ich przyciągnąć ijak utrzymać. Jego złudnie proste lecz ujmujące podejście do obsługi klienta polega na przekonaniu że związek jest sercem każdej transakcji. Filozofia biznesowa Jacka zasadza się na uściskach - indywidualnych podejściach które wywierają wrażenie izadowalają klienta wrodzaju Zapamiętywania imienia psa klienta Telefonowania do klienta by się upewnić czy jest zadowolony zdokonanego zakupu Oferowania dziecięcego kącika ztelewizorem książkami ipoczęstunkiem Wiedzy ogolfowych handicapach klienta Przedstawiania klientów potencjalnym partnerom biznesowym Pozwalania klientowi na wykonanie prywatnego telefonu zbiura. To dowiedziona teoria - przytulanie działa
Książka "Sztuka przytulania klientów" - Jack Mitchell - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2009 r.