pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Szkolenia. Program szkolenia z zakresu obsługi klienta (+ CD)

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Wymiar: 250x310 mm
EAN: 9788388597824
ISBN: 978-83-8859-782-4
Data: 2009-07-28
pozycja niedostępna

Opis książki:

Oferowany zestaw sesji szkoleniowych stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zamieszczone w zbiorze i na płycie CD materiały mogą też służyć do przygotowania własnego programu szkoleniowego dostosowanego do indywidualnych potrzeb.
Każda z 60 sesji szkoleniowych składa się z instrukcji dla prowadzącego, krótkiego wprowadzenia oraz interaktywnych zajęć, które mają formę ćwiczeń, testów, odtwarzania ról, gier, analiz przypadków i symulacji. Zadania pomagają kształtować umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów oraz wzmacnianie motywacji do pracy.
Zestaw zawiera wszystkie niezbędne do przeprowadzenia zajęć formularze dla uczestników, plansze do wyświetlenia i scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról.
Materiały są przeznaczone dla trenerów szkolących pracowników działów obsługi klientów, kierowników tych działów oraz właścicieli małych firm, którzy chcą doskonalić umiejętności swoich pracowników.

Książka "Szkolenia. Program szkolenia z zakresu obsługi klienta (+ CD)" - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2000 r.