Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 144x204 mm |
EAN: | 9788326402975 |
ISBN: | 978-83-2640-297-5 |
Data: | 2010-06-01 |
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka, będąca następstwem cyklu wykładów i warsztatów prowadzonych dla dyrektorów szkół, jest poświęcona współpracy szkół z mediami w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową. Media są zainteresowane działalnością szkół, choć wydaje się, że szkoły nie zawsze są do takiej współpracy przygotowane. Nieznajomość oczekiwań każdej ze stron takiej współpracy nie ułatwia. Poznanie przez szkoły zasad budowania relacji i współpracy z mediami może pomóc w przełamywaniu barier i korzystnie wpłynąć na kreowanie pożądanego przez szkoły wizerunku ich działalności i roli społecznej.
Książka "Szkoła w kryzysie versus media" - Grażyna Piechota - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2010 r.