pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela. Stan faktyczny i postulowany

Dane szczegółowe:
Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 432 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788373065963
ISBN: 978-83-7306-596-3
Data: 2014-01-09
33.92 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Autorzy artykułów, umiejętnie posługując się różnorodnymi metodami badań pedagogicznych, przedstawiają diagnozę współczesnego szkolnictwa, przywołują propozycje zmian alternatywnych, sugerują nowe rozwiązania edukacyjne. Podejmują także analizę stale aktualnych problemów edukacyjnych, takich, jak: podmiotowość ucznia, indywidualizacja nauczania, jakość życia ucznia, rola klasy szkolnej w procesie socjalizacji, edukacja zdrowotna i ekologiczna, marginalizacja uczniów, wyrównywanie szans edukacyjnych w szkole wiejskiej, a także tożsamość, kształcenie i praktyka pedagogiczna współczesnych nauczycieli m.in. w perspektywie priorytetów i dyrektyw Unii Europejskiej. Publikacja odpowiada na aktualną i pilną potrzebę pogłębionej, wielo¬wątkowej, naukowej refleksji nad stanem i przyszłością polskiego systemu edukacji oraz jej praktycznej aplikacji. Wspólny mianownik wszystkich opracowań stanowi przekonanie, że najważniejszą funkcją szkolnictwa jest promocja człowieka, jego wartości oraz integralnego rozwoju i wychowania, w tym religijnego.

Książka "Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela. Stan faktyczny i postulowany" - oprawa miękka - Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe KUL. Książka posiada 432 stron i została wydana w 2012 r. Cena 33.92 zł. Zapraszamy na zakupy!