pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

Autor książki:

Linda Rottenberg

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2016
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 278 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788377468401
ISBN: 978-83-7746-840-1
Data: 2016-09-19
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Gdy nie nazywają cię szalonym, oznacza to, że nie mierzysz dość wysoko".

Dzisiaj podejmowanie ryzyka przestało być domeną kolesi w bluzach z kapturem, którym nie chciało się kończyć studiów. Dzisiaj wszyscy powinni zachowywać się jak przedsiębiorcy, bez względu na to, czy pracują w wielkiej korporacji, w organizacji non profit czy w małej rodzinnej firmie. Wszyscy musimy być rzutcy, elastyczni i śmiali, a może nawet odrobinę szaleni. W przeciwnym razie istnieje spore ryzyko, że zostaniemy z tyłu.

Jak jednak podejmować ryzyko w sposób inteligentny? Jak nie stawiać wszystkiego na jedną kartę? Na tym Linda Rottenberg zna się jak nikt inny. Jako współzałożycielka i dyrektor generalna Endeavor, największej na świecie organizacji non profit stawiającej na wspieranie szybko rozwijających się projektów biznesowych, przez ostatnie 20 lat pomagała innowatorom w śmiałym planowaniu i mądrej realizacji tych planów.

Książka ta stanowi połączenie inspirujących historii z wynikami badań i praktycznymi poradami. W ten sposób powstaje mapa pozwalająca ruszyć w drogę i się rozwijać.

Rottenberg przybliża nam sylwetki legendarnych przedsiębiorców, takich jak Walt Disney czy Estée Lauder, wyjaśnia również, w jaki sposób firmy takie jak MTV, GE czy Burberry zaczęły odnosić największe sukcesy, przełamując korporacyjny zastój i obierając przedsiębiorcze nastawienie. Przedstawia nam również niektórych z ponad tysiąca przedsiębiorców, którym doradzała. Jedną z takich osób jest Leila Velez, założycielka firmy produkującej kosmetyki do pielęgnacji włosów, która zaczynała od kuchennego zlewu, a dziś zarabia 80 milionów dolarów rocznie. Jak ujmuje to sama Linda:
"Ludzi z marzeniami spotykam codziennie. Są tacy sami jak Leila i tacy sami jak ty. Niewykluczone, że podajesz w pracy kawę, a po cichu marzysz o otwarciu własnego mikrobrowaru. Może zrezygnowałeś ze studiów i chciałbyś założyć własną firmę projektową. Może siedzisz właśnie w swoim małym boksie i analizujesz nowy pomysł, który usprawniłby funkcjonowanie zatrudniającej cię firmy.

Marzysz o czymś, ale nie wiesz, jak te marzenia urzeczywistnić. Być możesz zacząłeś już realizować swój pomysł, ale nie wiesz, jak się dostać na kolejny poziom. Dowiesz się tego z tej książki".

Książka "Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd" - Linda Rottenberg - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2016 r.