Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788377844557 |
ISBN: | 978-83-7784-455-7 |
Data: | 2014-04-11 |
Opis książki:
Głównym celem publikacji jest pokazanie islandzkiego rynku medialnego oraz faktycznej, sprawdzonej w praktyce, kwestii wolności słowa w tym kraju, w kontekście specyfiki wyspy. W publikacji autorka wzięła pod uwagę najistotniejsze elementy systemu medialnego, którymi są podmioty medialne i podmioty w stosunku do mediów zewnętrzne, ale wpływające na ich zawartość, także regulujące działalność. Publikacja jest oparta na materiałach źródłowych pochodzących z instytucji społeczno-politycznych Islandii, wywiadach z dziennikarzami, a także na analizie danych i dokumentach pochodzących z islandzkiego urzędu statystycznego.
Książka "System medialny Islandii" - Lidia Pokrzycka - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2014 r.