Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 452 s. |
Wymiar: | 171x247 mm |
EAN: | 9788322641705 |
ISBN: | 978-83-2264-170-5 |
Data: | 2024-04-10 |
Opis książki:
Celem monografii jest analiza metafory i humoru współwystępujących w multimodalnej reklamie prasowej - w języku polskim i angielskim. Punktem wyjścia refleksji jest zwrócenie uwagi na podobieństwa konceptualne w sposobach konstruowania i rozumienia zarówno humoru jak i metafory, które autorka wiąże z teorią integracji pojęciowej. Analiza zebranego materiału reklamowego pozwala przyjrzeć się synergicznemu działaniu obu zjawisk. Co więcej, badaniu poddane zostają odczucia respondentów dotyczące atrakcyjności wybranych reklam oraz stopnia ich zabawności. Uzyskane rezultaty pomagają odpowiedzieć na pytanie, jak uczestnicy badania rozumieją mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala na zidentyfikowanie podobieństw i różnic między przykładami z każdej grupy językowej.
Książka "Synergistic Application of Metaphorical" - Anna Stwora - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 452 stron i została wydana w 2023 r. Cena 110.42 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.