pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Światy z pikseli

Dane szczegółowe:
Wydawca: Academica
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 472 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788389281951
ISBN: 978-83-8928-195-1
Data: 2010-09-20
Cena wydawcy: 61.95 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach. To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania:

czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom?

- co gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury?

- jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji?

Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania.
Pozycja skierowana przede wszystkim do:

- zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka;

- pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi;

- graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby.


Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.

Książka "Światy z pikseli" - oprawa miękka - Wydawnictwo Academica. Książka posiada 472 stron i została wydana w 2010 r.