pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej

Autor książki:

Tomasz Szlendak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 205 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788322928943
ISBN: 978-83-229-2894-3
Data: 2004-12-23
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dziś nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Są obecne nie tylko w wypełnionym kartami kredytowymi porfelu, nie tylko w feerii towarów na sklepowych półkach czy w szaleństwie sezonowych wyprzedaży. Dotarły już do tych rejonów kultury, których o związek z konsumeryzmem nigdy byśmy nie podejrzewali. Można wręcz powiedzieć, że "supermarketyzuje się" cała kultura. Konsumenckie schematy postępowania i myślenia widać choćby w wychowywaniu dzieci, w edukacji, w życiu seksualnym, a nawet w Kościele, ponieważ "supermarketyzacji" ulega także sfera przeżyć religijnych. Książka poświęcona jest mechanizmom i efektom owej "supermarketyzacji" na polu religii i seksualności. A przyglądamy się tym mechanizmom przez pryzmat zachowań ludzi młodych, ponieważ są one, zdaniem socjologów, świetnym prognostykiem tego, co się jeszcze w kulturze zachodniej wydarzy.

Książka "Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej" - Tomasz Szlendak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 205 stron i została wydana w 2008 r.