Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | PIW |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 122x195 mm |
EAN: | 9788306029529 |
ISBN: | 83-0602-952-6 |
Data: | 2009-11-30 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka ta mówi o tożsamości kulturowej. Większość ludzi zwykła dzisiaj uważać, że kultury przynależą do konkretnych społeczeństw: Japończycy mają kulturę japońską, Francuzi - francuską, Amerykanie - amerykańską i tak dalej. Taki sposób myślenia jest jednak mylący: choć każdy z nas utożsamia się ze specyficzną kulturą narodową, to wielu ludzi w dzisiejszym zasobnym świecie wybiera - lub przynajmniej sądzi, że wybiera - pewne elementy swego życia w globalnym supermarkecie kultury.
Książka "Supermarket kultury" - Mathews Gordon - oprawa miękka - Wydawnictwo PIW. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2005 r.