pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Supermarket kultury

Autor książki:

Mathews Gordon

Dane szczegółowe:
Wydawca: PIW
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 122x195 mm
EAN: 9788306029529
ISBN: 83-0602-952-6
Data: 2009-11-30
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta mówi o tożsamości kulturowej. Większość ludzi zwykła dzisiaj uważać, że kultury przynależą do konkretnych społeczeństw: Japończycy mają kulturę japońską, Francuzi - francuską, Amerykanie - amerykańską i tak dalej. Taki sposób myślenia jest jednak mylący: choć każdy z nas utożsamia się ze specyficzną kulturą narodową, to wielu ludzi w dzisiejszym zasobnym świecie wybiera - lub przynajmniej sądzi, że wybiera - pewne elementy swego życia w globalnym supermarkecie kultury.

Książka "Supermarket kultury" - Mathews Gordon - oprawa miękka - Wydawnictwo PIW. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2005 r.