Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 168x238 mm |
EAN: | 9788322918753 |
ISBN: | 83-229-1875-5 |
Data: | 2001-01-06 |
Opis książki:
Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne.
Książka "Studia z teorii komunikowania masowego" - Bogusława Dobek-Ostrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 168 stron i została wydana w 1999 r.