pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Studia Politologiczne nr 24. Marketing polityczny i komunikowanie polityczne

Autor książki:

Jan Garlicki

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Instytut Nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788371510694
ISBN: 978-83-7151-069-4
Data: 2012-10-10
Cena wydawcy: 33.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

WPROWADZENIE
Jan Garlicki
Między marketingiem politycznym, a komunikowaniem politycznym – wprowadzenie
Studia i analizy
Marek Jeziński
Teoria w praktyce czy praktyka w teorii? O metodologicznych aspektach badań nad marketingiem politycznym
Ewa Nowak
Marketing polityczny jako dyscyplina naukowa
Dariusz Skrzypiński
Pomiędzy systemem a rynkiem. Rozważania o marketyzacji polityki i polityczności marketingu
Piotr Pawełczyk
Rekwizyt w teatrze politycznym
Ewa Maria Marciniak
Relacyjna teoria komunikacji a marketing relacji w polityce
Bogusława Dobek-Ostrowska, Paweł Baranowski
Witryny internetowe kandydatów jako narzędzie komunikowania wyborczego w kampanii parlamentarnej w 2011 roku
Bartłomiej Biskup
Prowadzenie kampanii permanentnej w Polsce. Uwagi na temat zjawiska i wykorzystywanych narzędzi
Dorota Piontek
Ani słowa o polityce. Prasa kobieca jako kanał komunikowania politycznego
Marcin Anaszewicz
Rola nowych technologii w procesie komunikowania rządowego w Polsce

VARIA
Tadeusz Bodio
Z historii ustroju i elit politycznych Karaczajo-Czerkiesji
RECENZJE
Jolanta Itrich-Drabarek, Uwarunkowania, standardy i kierunki zmian funkcjonowania służby cywilnej w Polsce na tle europejskim
(Mateusz Balcerowicz)
Bogusława Dobek-Ostrowska, Polski system medialny na rozdrożu. Media w polityce, polityka w mediach
(Sebastian Kozłowski)
Magdalena Szpunar, Internet w procesie realizacji badań
(Daniel Mider)
Autorzy

Książka "Studia Politologiczne nr 24. Marketing polityczny i komunikowanie polityczne" - Jan Garlicki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Instytut Nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2012 r.