Studia Politologiczne nr 24. Marketing polityczny i komunikowanie polityczne
Jan Garlicki
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Instytut Nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788371510694 |
ISBN: | 978-83-7151-069-4 |
Data: | 2012-10-10 |
Opis książki:
WPROWADZENIE
Jan Garlicki
Między marketingiem politycznym, a komunikowaniem politycznym – wprowadzenie
Studia i analizy
Marek Jeziński
Teoria w praktyce czy praktyka w teorii? O metodologicznych aspektach badań nad marketingiem politycznym
Ewa Nowak
Marketing polityczny jako dyscyplina naukowa
Dariusz Skrzypiński
Pomiędzy systemem a rynkiem. Rozważania o marketyzacji polityki i polityczności marketingu
Piotr Pawełczyk
Rekwizyt w teatrze politycznym
Ewa Maria Marciniak
Relacyjna teoria komunikacji a marketing relacji w polityce
Bogusława Dobek-Ostrowska, Paweł Baranowski
Witryny internetowe kandydatów jako narzędzie komunikowania wyborczego w kampanii parlamentarnej w 2011 roku
Bartłomiej Biskup
Prowadzenie kampanii permanentnej w Polsce. Uwagi na temat zjawiska i wykorzystywanych narzędzi
Dorota Piontek
Ani słowa o polityce. Prasa kobieca jako kanał komunikowania politycznego
Marcin Anaszewicz
Rola nowych technologii w procesie komunikowania rządowego w Polsce
VARIA
Tadeusz Bodio
Z historii ustroju i elit politycznych Karaczajo-Czerkiesji
RECENZJE
Jolanta Itrich-Drabarek, Uwarunkowania, standardy i kierunki zmian funkcjonowania służby cywilnej w Polsce na tle europejskim
(Mateusz Balcerowicz)
Bogusława Dobek-Ostrowska, Polski system medialny na rozdrożu. Media w polityce, polityka w mediach
(Sebastian Kozłowski)
Magdalena Szpunar, Internet w procesie realizacji badań
(Daniel Mider)
Autorzy
Książka "Studia Politologiczne nr 24. Marketing polityczny i komunikowanie polityczne" - Jan Garlicki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Instytut Nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2012 r.