Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 165x236 mm |
EAN: | 9788326438080 |
ISBN: | 978-83-2643-808-0 |
Data: | 2012-06-05 |
Opis książki:
Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN! Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struktury i specyfiki przemysłu medialnego oraz problemów występujących w poszczególnych jego sektorach zawiera szczegółową analizę modeli, koncepcji i metod zarządzania. Autorka pokazuje, jak w tej dynamicznej i obarczonej wysokim ryzykiem branży można skutecznie stosować narzędzia analizy rynku i teorii strategii, takie jak np. łańcuch wartości Portera.Dzięki lekturze książki dowiesz się: ? jak planować działania strategiczne w przemyśle medialnym, ? jaki model przywództwa przyjąć, ? jak znacznie zwiększyć kreatywność zespołu dzięki niewielkim zmianom w sposobie zarządzania, ? jak szybko i efektywnie reagować na zmiany zachodzące w otoczeniu spółki medialnej.
Publikacja jest przeznaczona dla zarządzających spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych.
Lucy Küng jest profesorem Media Management and Transformation Centre Uniwersytetu w Jönköping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spółki Swiss Broadcasting Corporation i byłym prezesem European Media Management Association.
Książka "Strategie zarządzania na rynku mediów" - Lucy Kung - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.