Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320817195 |
ISBN: | 978-83-2081-719-5 |
Data: | 2006-01-20 |
Cena wydawcy: 46.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W książce omówiono koncepcje zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw oraz zaprezentowano metody podejmowania decyzji dotyczących takiej ekspansji. Autor skoncentrował się na: - przyczynach, - motywach, - strategiach i formach zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, - metodach wyboru formy zagranicznej ekspansji, - modelach internacjonalizacji i perspektywach internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw.
Książka "Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw" - Marian Gorynia - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2007 r.