Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
Artur Modliński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 266 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788381426190 |
ISBN: | 978-83-8142-619-0 |
Data: | 2019-12-05 |
Opis książki:
Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy Exxon Mobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.
Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek - bojkoty instytucji kultury.
Książka "Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich" - Artur Modliński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2019 r.