Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788320823394 |
Data: | 2019-08-29 |
Opis książki:
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych.
Książka jest doskonałym źródłem informacji dla menedżerów, którzy chcą podejmować działania ukierunkowane na wprowadzanie produktów innowacyjnych na rynek. Może być także przydatna jako podręcznik dla studentów wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
Książka "Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych" - Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2019 r.