Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych
Marian Gorynia
(red.)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320815986 |
ISBN: | 83-208-1598-3 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
W książce pokazano internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagranicze inwestycje bezpośrednie. Jest to odmienne podejście pd stosowanego dotychczas, które skupiło się na zachowaniach firm wchodzących na rynki zagraniczne w formie zagranicznych inwestycji bezpośrednich. Autorzy omówili teoretyczne aspekty ekspansji, a następnie przedstawili wyniki badań empirycznych nad strategiami polskich firm wobec firm z zagranicy dokonujących ekspansji na polski rynek oraz praktycznie implikacje dla strategii firm, samorządu gospodarczego i polityki gospodarczej.
Książka "Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych" - Marian Gorynia (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2005 r.