Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788381425469 |
ISBN: | 978-83-8142-546-9 |
Data: | 2019-09-25 |
Opis książki:
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.
Książka "Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy" - Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2019 r.