Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788328394704 |
ISBN: | 978-83-2839-470-4 |
Data: | 2023-06-12 |
Opis książki:
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...
...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy Linked In (a także Tik Tok i You Tube) oferują profesjonalnym użytkownikom.
Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają.
Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:
w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób
czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta
Książka "Strategiczne podejście do działania w social mediach" - Anna Ledwoń - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2023 r. Cena 38.47 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.