Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375610178 |
ISBN: | 978-83-7561-017-8 |
Data: | 2009-03-27 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności dla studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania. Zawarte w książce wnioski dotyczące polskiej gospodarki nadają jej praktyczny wymiar, zachęcając decydentów do odważniejszego formułowania strategii gospodarczych. Motywem przewodnim książki jest zdanie: Zwiększanie konkurencyjności to maraton - a nie sprint.
Książka "Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki" - Elżbieta M. Jagiełło - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2008 r.