pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia w biznesie

Autor książki:

Andy Bruce, Ken Lahgdon

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wiedza i Życie
Oprawa: twarda
Ilość stron: 71 s.
Wymiar: 130x185 mm
EAN: 9788371841057
ISBN: 83-7184-105-1
Data:2001-01-06
Cena wydawcy: 8.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współczesny menedżer musi umieć łączyć prowadzenie bieżącej działalności firmy z długoterminowym planowaniem jej rozwoju. Ten poradnik wskaże ci drogę do sukcesu oraz pomoże rozwinąć umiejętności analitycznego myślenia i planowania w zespole. Znajdziesz w nim metody opracowania strategii i jej wdrażania-począivszy od zbierania informacji oraz prowadzenia działań analitycznych, a skończywszy na podejmowaniu strategicznych decyzji oraz kontroli realizacji przyjętej strategii. Książka zawiera też 101 wskazówek które mogą być źródtem dodatkowych cennych informacji. Zamieszczony na końcu test umożliwia ocenę i doskonalenie umiejętności niezbędnych przy tworzeniu efektywnego planu strategicznego. Tak więc, jeśli planujesz podjęcie dziatań planistycznych w przyszłości, poradnik, który trzymasz w ręku, pomoże ci zrobić to profesjonalnie.

Książka "Strategia w biznesie" - Andy Bruce, Ken Lahgdon - oprawa twarda - Wydawnictwo Wiedza i Życie.

Spis treści:

WSTĘP

CO TO JEST STRATEGIA

STRATEGIA w BIZNESIE
PROCES STRATEGICZNY
PLANOWANIE KRÓTKO i DŁUGOTERMINOWE
GWARANCJE - SUKCESU STRATEGII
SPOGLĄDANIE w PRZYSZŁOŚĆ

ANALIZA POZYCJI FIRMY

BADANIE WPŁYWÓW
ROZPOZNANIE POTRZEB KLIENTÓW
ANALIZA KONKURENCJI
OCENA UMIEJĘTNOŚCI
PODSUMOWANIE
ANALIZY

PLANOWANIE STRATEGII

ETAPY PROCESU PLANOWANIA
USTALANIE CELÓW
OKREŚLANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
WYZNACZANIE GRANIC
WYBÓR OBSZARÓW STRATEGICZNYCH
USTALANIE BUDŻETU
ZINTEGROWANIE STRATEGII
TESTOWANIE STRATEGII
WŁAŚCIWA KOMUNIKACJA

WDRAŻANIE STRATEGII

PRIORYTETOWE OBSZARY ZMIAN
PLANOWANIE ZMIAN
OCENA RYZYKA
WERYFIKACJA CELÓW OPERACYJNYCH
MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
MONITOROWANIE POSTĘPU PRAC
SPOTKANIA KONTROLNE
ZNACZENIE ELASTYCZNOŚCI
OCENA WŁASNYCH UMIEJĘTNOŚCI

SKOROWIDZ