pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia korporacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326483325
ISBN: 978-83-2648-332-5
Data: 2015-08-27
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: - Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego? - Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji? - Jakie są główne ścieżki wzrostu? - Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych? - Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?

Książka "Strategia korporacji" - Mariola Ciszewska-Mlinaric, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2015 r.