Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788328393707 |
ISBN: | 978-83-2839-370-7 |
Data: | 2022-08-23 |
Opis książki:
Zostań biznesową gwiazdą social mediów
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.
By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
Książka "Strategia komunikacji w social mediach" - Norbert Oruba - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2022 r. Cena 39.63 zł. Zapraszamy na zakupy!