Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Explanator |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788392891659 |
ISBN: | 978-83-9289-165-9 |
Data: | 2010-05-14 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.
Książka "Strategia dywersyfikacji" - Graham Kenny - oprawa twarda - Wydawnictwo Explanator. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2009 r.