pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Autor książki:

W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788380874008
ISBN: 978-83-8087-400-8
Data: 2018-01-25
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 50.69 zł  45.33 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 50.69 zł
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

"Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia "błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.

Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Książka "Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna" - W. Chan Kim, Renée Mauborgne - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2018 r. Cena 45.33 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.