Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | OnePress / Helion |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 344 s. |
Wymiar: | 208x140 mm |
EAN: | 9788328907195 |
ISBN: | 978-83-2890-719-5 |
Data: | 2024-08-22 |
Opis książki:
Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.
Książka "Storytelling czy prosta komunikacja?" - Piotr Garlej - oprawa miękka - Wydawnictwo OnePress / Helion. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2024 r. Cena 44.33 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.