Tytuł książki:
Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Autor książki:
Bogusław Nierenberg

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 436 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301232344 |
ISBN: | 978-83-0123-234-4 |
Data: | 2023-11-13 |
130.58
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Książka "Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku" - Bogusław Nierenberg - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 436 stron i została wydana w 2023 r. Cena 130.58 zł. Zapraszamy na zakupy!