Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Duet |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 380 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788362558742 |
ISBN: | 978-83-6255-874-2 |
Data: | 2014-01-28 |
37.98
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Problematyka wyborcza bardzo częstogości" we współczesnym przekazie medialnym. Równie częstookraszona" jest wypowiedziami tzw. eskpertów.Niestety, z reguły osoby te nie zajmują się tą problematyką naukowo i nie mają dorobku w tym zakresie. W Polsce w dalszym ciągu brakuje dogłębnych analiz dotyczących kwestii wyborczych. Często prace z tego zakresu mają jedynie walory deskrypcyjne i nie mają właściwego osadzenia metodologiczno-teoretycznego.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Arkadiusza Żukowskiego
Książka "Stereotyp wroga w walce wyborczej w Polsce. 1991-2011" - Sabina Olszyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2013 r. Cena 37.98 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.