Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy
Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | AFM |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 202 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9788375711325 |
ISBN: | 978-83-7571-132-5 |
Data: | 2015-06-26 |
Opis książki:
Media i polityka nieustannie ogniskują uwagę analityków życia społecznego. Autorzy zgromadzonych w tej książce tekstów podejmują próbę dyskusji nad takimi procesami, jak budowa nowoczesnej demokracji, uzależnienie rozwoju gospodarczego od wiedzy i innowacyjności, mediatyzacja życia politycznego, zastosowanie nowych technologii w ramach społeczeństwa informacyjnego w procesie dochodzenia do władzy i jej sprawowania. Bez komentarza nie pozostały również takie zjawiska, jak tabloidyzacja i instrumentalizacja polityki, a co za tym idzie jej "utowarowienie".
Książka "Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy" - Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo AFM. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2010 r.