Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Krzysztof Świeszczak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 218 s. |
EAN: | 9788381428873 |
ISBN: | 978-83-8142-887-3 |
Data: | 2020-07-09 |
Opis książki:
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.
Książka "Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych" - Krzysztof Świeszczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2020 r.